ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Νότα Κυμοθόη "Ζωγραφίζω τον έρωτα" έργα τέχνης

"Εσύ κι Εγώ" artnotakymothoe© Νότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη "Ζωγραφίζω τον έρωτα" έργα τέχνης
Έργο εικαστικής δημιουργίας μου, ζωγραφική Μικτής τεχνικής σε ξύλο. Είναι ένα ωραίο δίπτυχο έργο, μοναδικό, εμπνευσμένο από την Ποίησή μου και συγκεκριμένα από το βιβλίο μου "Ερώ" ή "ΕΡΩ"' όπως γράφει στο εσώφυλλο, που εκδόθηκε το 1999.
Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη
Ελαιογραφία σε καμβά
                                                 

Το άνω έργο αποτελεί ένα ελάχιστο δείγμα από τη μεγάλη συλλογή εικαστικής δημιουργίας μου για το βιβλίο μου ΕΡΩ με Ποίηση για το συμπαντικό έρωτα. Το εξώφυλλο του βιβλίου μου κοσμεί έργο μου σε ριζόχαρτο (το οποίο κρατά ο εκδότης του βιβλίου μου)
Νότα Κυμοθόη ΕΡΩ© Nότα Κυμοθόη 
Νότα Κυμοθόη Ερώ βιβλίο Ποίησης 1999
Το εξώφυλλο κοσμεί έργο ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη, χρωματιστά μολύβια σε ριζόχαρτο

Νότα Κυμοθόη "Ζωγραφίζω τον έρωτα"έργα τέχνης© Νότα Κυμοθόη

Δεν υπάρχουν σχόλια: