ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Έκθεση Ζωγραφικής στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο Αθηνών"



Νότα Κυμοθόη
 "Εκθεση ζωγραφικής στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο Αθηνών"
8 Νοεμβρίου 2017- 12 Νοεμβρίου 2017

Η παρουσία μου σε αυτήν την έκθεση ήταν με το έργο μου "Ροή Φωτός" ακρυλικά σε μουσαμά. που άρεσε στους εκλεκτούς φίλους και φίλες που ήρθαν στην έκθεσή μου και τους ευχαριστώ ιδιαίτερα, οπού με τίμησαν με την παρουσία τους, καθώς και οι εκλεκτοί φίλοι και φίλες συνεκθέτες και η υπέροχη πιανίστρια κα Ευθυμίου που συνόδευε με μουσικές συνθέσεις την βραδιά των εγκαινίων.



Με τον εκλεκτό κ. Βορέ, υιό του αείμνηστου καλού μου φίλου και συλλέκτη έργων τέχνης, ιδρυτή του Μουσείου Βορέ, Ίωνα Βορέ




Και μια αναμνηστική με όλους τους συνεκθέτες σε αυτήν την έκθεση του Συλλόγου μας Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος "Ο Απελλής"
Με την Καίτη Τίμυ
Με εκλεκτούς φίλους, καλλιτέχνες ζωγράφους: Ρουμπίνη, Ματίνα και Αράπη




Έκθεση Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη© Nότα Κυμοθόη

Άδεια Creative Commons

Δεν υπάρχουν σχόλια: