ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΣΥΓΧΩΡΩ ΟΣΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ... ΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΑ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ...Νότα Κυμοθόη

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

Νότα Κυμοθόη "Ο δρυοκολάπτης"

                                                 "Ο δρυοκολάπτης" 1. της Νότας Κυμοθόη
                       Νότα Κυμοθόη* "Ο δρυοκολάπτης"
Ένα μοναδικό και σπάνιο έργο μου μικτής τεχνικής, αναρτάται για να λάβουν γνώση οι φιλότεχνοι. Θα παρουσιαστεί μαζί με άλλα 14 έργα μου στην Λαμία, σε έκθεση που διοργανώνει για το διήμερο 29 και 30 Ιουνίου 2017, ο Σ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε., στον πεζόδρομο της οδού Βύρωνος, στη Λαμία, με τίτλο "Street heArt".
                              "Ο δρυοκολάπτης" 2. Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη

Με τον ίδιο τίτλο "ο δρυοκολάπτης" το ως άνω έργο μου και το άλλο πιο κάτω:


                         "Ο δρυοκολάπτης"3. Έργο Ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη

*Είμαι μέλος στον Σ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε., μέλος στο Σύλλογο Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος ο Απελλής, μέλος στον Όμιλο Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων και μέλος στον Εκπολιτιστικό Επιμορφωτικό Σύλλογο Υπαταίων Οι Αινιάνες.
Νότα Κυμοθόη "Ο δρυοκολάπτης" Έργο Ζωγραφικής
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .


© Nότα Κυμοθόη

Δεν υπάρχουν σχόλια: