ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ!../WELCOME


artnotakymothoe© Nότα Κυμοθόη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ ΕΡΓΑ ΜΟΥ!..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.Νότα Κυμοθόη

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΞΥΛΑ

ΕΡΓΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΞΥΛΑ
 artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη 

                           
"Ο Νυμφίος"Έργο ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη, 1998!!! 
Μικτή τεχνική πάνω σ΄ ένα παλιό ξύλο, στο οποίο έβλεπα το Άγιο Πρόσωπό του...Ανήκει.

 Μια μορφή οπού όλες εκείνες τις ημέρες των Αγίων Του παθών με είχε συγκλονίσει, από τότε που ήμουν παιδάκι. Πως θα μπορούσα να φτιάξω ένα πρόσωπο Ιησού Χριστού, δίχως να το βλέπω; Για μένα η μορφή Του είναι μέσα στο δικό μου κόσμο, στη δική μου αίσθηση για ΕΚΕΙΝΟΝ τον οποίο οι άνθρωποι, δεν κατανοούν στην εποχή μου. Μια άλλη εποχή, στην οποία τόλμησα να ζωγραφίσω και να εκφράσω αυτά που αισθάνομαι. Το κόκκινο τι άλλο μπορεί να είναι εκτός από πάθος; Ένας χιτώνας ΘΕΟΥ που έγινε μέρος της ανθρώπινης ιστορίας. Ένας ΔΑΣΚΑΛΟΣ του ΕΛΛΗΝΟΣ ΛΟΓΟΥ οπού σταυρώθηκε από τους αρνητές της αλήθειας οπού ήταν. Γιατί ήταν μόνον ΦΩΣ κι αυτό δεν κατανοείται εύκολα, από τους περισσότερους. Αλλά τι είναι η τέχνη; Δεν είναι μήπως ΦΩΣ;

Τι είναι τέχνη; Δεν είναι μήπως ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ από την έμπνευση που μας προσφέρει το φως αυτό οπού βλέπουν τα μα΄τια του σώματός μας κι αυτό που αισθάνονται τα μάτια της ψυχής μας;

Αυτή η αίσθηση πλαστουργεί για εμένα τις μορφές οπού έχουν λάβει θέση στην ζωγραφική μου, δίχως να υπάρχει απέναντί μου κάποιος να ποζάρει για να ζωγραφίσω. Είναι ΜΟΡΦΕΣ οπού είναι μέσα στη δική μου αντίληψη! Συγχωρέστε μου αυτό το θάρρος να ζωγραφίσω αυτές τις μορφές, για να κατανοήσετε αυτό που ενώ κινείται, προσπαθώ να το ισορροπήσω γοητευτικά, μέσα από τη δική μου ωρίμανση. Μορφές, που ενώ είναι αναγνωρισμένες, σχεδιάζονται με αυστηρούς ρυθμούς κι απαγορεύσεις, λες και κάποιοι σκόπιμα τις κρατούν φυλακισμένες. Δεν χρησιμοποίησα κάποιο πρότυπο του παρελθόντος, αλλά τη δική μου αίσθηση!
 artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη 

"Ο λύχνος της Αθηνάς":Έργο ζωγραφικής της Νότας Κυμοθόη, (εμπνευσμένο από την Ποίησή μου), ανήκει
Η Αθηνά, μια ΘΕΑ της αρχαίας Ελλάδας, η οποία πολλές φορές έχει απασχολήσει τη ζωγραφική μου, δεν θα μπορούσε να μη βρει θέση στη δική μου διανόηση. Μια γυναίκα ΘΕΟΣ, παρθένα, που λατρεύτηκε σε μια άλλη εποχή και πως να ζωγραφιστεί δίχως εκείνο το κράνος της πολεμικής, ώστε να φανερωθεί η γυναικεία της φρεσκάδα και ομορφιά; Μια γυναίκα οπού αρνείται τον έρωτα και είναι Παρθένα, κρατά τα βέλη του και συνεχίζει να έχει εκείνη όλη τη δύναμη οπού μπορεί να κάνει τον ίδιο τον έρωτα, να γονατίζει στα πόδια της!..
Η αίσθηση αυτή, την οποία έχω βιώσει σαν κοπελίτσα, ήθελα να την απελευθερώσω και να την αποτυπώσω σε μια σκληρή και παλιά επιφάνεια ξύλου, ενός παλιού παραθυρόφυλλου που έκλεινε και δεν άφηνε το φως να περάσει μέσα στο εσωτερικό ενός σπιτιού. Ο ελληνικός λόγος και το αρχαίο ελληνικό πνεύμα δεν μπορεί να κατανοηθεί μέσα στα ΜΗ και στις σκοτεινές ψυχές από τα μίζερα και κλειστά μυαλά των ανθρώπων, που δεν κατανοούν την μεγαλοσύνη του. Η Ελλάδα υπήρχε μέσα σε καρδιές που τόλμησαν και συνεχίζει να υπάρχει μέσα σε ανθρώπους οι οποίοι προσπερνούν  τις ιδεοληψίες αυτών των MH...
...
Ευχαριστώ
 Με αγάπη και φως
Νότα Κυμοθόη
 artnotakymothoe/Νότα Κυμοθόη©Νότα Κυμοθόη 
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2009

© Νότα Κυμοθόη